Sınavlara hazırlık uygulaması Kunduz’un ilk reklam kampanyası nasıl olmalıydı?

Henüz penetrasyonu tamamlanmamış pazarda hızla büyümeyi hedefleyen Kunduz’u öğrencilerde olduğu kadar velilerde de bilinir kılmamız gerektiğini tespit ettik. Sınava hazırlık sürecinde anne, baba ve öğrencilerle empati yaparak, bu süreçteki rolümüzü net, anlaşılır ve onlara duygusal bağ kurmaya muktedir bir şekilde göstermeyi önerdik. Sınava çalışırken Kunduz önermesi ve “Var mı sorunuz?” sloganıyla bir entegre reklam kampanyası hazırladık. Sınav senesinde kullanıcıların yaşadığı ortak deneyimleri, Kunduz’un bu problemlere sunduğu çözümü, ürün kullanım demosunu da içerecek şekilde gösteren 3 reklam filmi yaptık. Offline ve online mecralarda yayında olan kampanya içerikleri ile Kunduz uygulamasının önce bilinirliğini sonra da kullanıcı sayısını artırmayı hedefliyoruz.

Tarih: 6.10.2021