Eti Lifalif, yulafın iyiliğini hayatlarına katmaları konusunda daha fazla insanı nasıl ikna edebilir?

Eti Lifalif, kategorisinin tartışmasız lideri. Ancak Türkiye nüfusunun potansiyelini ve kahvaltılık pazarının büyüklüğünü düşününce henüz çok sınırlı bir kitlenin hayatında yulaflı kahvaltı var. Bu, belli ki vakit alacak davranış değişikliği yolculuğunda yulafın iyiliğini insanlara daha dikkat çekici olduğu kadar daha kolay bağ kurabilecekleri şekilde anlatmalıydık. Böylece iyilik önermesinin dayandığı temeli de güçlendirebilirdik. Sosyal medyada ve dijital mecralarda yayınlanacak video fikrimizde ürüne dair daha önce söylenmemiş çarpıcı bir gerçeği tüketicinin hayatıyla bağ kurabileceği bir uygulama yaratıcılığı ile anlattık.

Tarih: 16.04.2018

Benzer İşler