Lipton poşet çay ile genç hedef kitle arasında sempatiye yol açacak fikir ne olabilirdi?

Çay içmenin sosyalleşme ve dolayısıyla duyguları ifade edip açılma okazyonu olmasını, fikrimizin hareket noktası olarak seçtik. Poşet çayın çay içmeyi pratik kılması gibi, şarkılar da duyguların ifadesini pratik kılıyor. Çay eşliğinde şarkılarla duyguları ifade etmeyi eğlenceli hikayelere dönüştürdük. Bu bize bir promosyon fikri için de ilham verdi. Ünlü müzisyenlerden ilham alan mug kılıfları tasarladık. Bunları ürettirerek promosyon materyali haline getirdik. Bu promosyon, Alman Haptica Magazine tarafından Avrupa’nın En İyi Promosyon fikirlerinden biri olarak gösterildi. Kampanyamız Almanya’da sergilendi. Türkiye’de ise bize Felis Başarı Ödülü kazandırdı.

Tarih: 18.11.2015